Podpora
Servisní podporu, fyzickou i vzdálenou, poskytujeme jen stávajícím zákazníkům s jakoukoli formou servisní smlouvy. Řešení probíhá v pořadí, v jakém požadavky přišly. Upřednostněni jsou zákazníci se servisní smlouvou a sjednanými garancemi, poté příjdou na řadu zákazníci s pravidelným servisem ale bez časových garancí a teprve poté všichni ostatní.
V sekci "návody" najde odpovědi na nejčastěji se
opakující dotazy. Nejde o znalostní databázi, neočekávejte detailní
konfigurační návody. Veškeré články v této sekci předpokládají
patřičnou úroveň IT znalostí.
Program pro vzdálený servis najdete v sekcích "Vzdálený servis" a "Jednorázový servis"
- verze se liší jen tím, že se program pro jednorázový servis
neinstaluje, pouze se spustí a po jeho ukončení není přístup možný.
POZOR!!! Pokud máte
nainstalovánu jakoukoli verzi TeamViewer, nesnažte se instalovat znovu.
Nepůjde to, TeamViewer nemůže běžet současně ve více verzích. Ale to
vůbec nevadí, mohu se připojit na jakoukoli verzi - stačí jen sdělit
Vaše ID a jednorázové heslo TeamViewer.
604 673 313
Copyright © Martin Pokorný 2016 - All Rights Reserved